Nyomtatás

Garancia

Értékelés:
(1 szavazat)
Írta: hétfő, 06 július 2015 15:40;
Kategória: Custom pages;

Üzletünk és webshopunk által nyújtott garancia új mobiltelefonok esetében 12 hónap teljes körû garancia, amely csak a készülékre, annak akkumulátorára és a telefon szoftverére terjed ki, a tartozékokra nem! Esetleges meghibásodás esetén, a készüléket szervizpontunkba kell eljuttatni. Cim: 3950 Sárospatak Rákóczi u 25/a

  • Használt mobiltelefonok vásárlása esetén 1 hónap teljes körű garanciát vállalunk
  • Néhány használt mobiltelefon még rendelkezik érvényes a gyártói garanciával, de ezt minden ilyen esetben külön feltüntetjük!
  • Gyártói garanciás, meghibásodott mobiltelefont a gyártó által megjelölt szervízhálózat bármelyik szervízébe le lehet adni!
  • a nem gyártói a garancia hanem Mobilandlaptop-os v akkor a meghibásodott mobiltelefonokat a 3950 Sárospatak Rákóczi u 25/a alatti üzletönkben adhatják le, illetve viszonteladóink személyesen a területi képviselőnknél garanciáztathatja.

a) A jótállási jegyrõl:

  • Ön a jótállási igényét a termékhez mellékelt jótállási jeggyel érvényesítheti, ezért kérjük gondosan õrizze meg!
  • Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni.
  • A jótállási jegyen történõ bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

b) A jótállási felelõsséget kizáró feltételekrõl:

  • Helytelen szállítás, - tárolás, erõszakos külsõ behatás, külsõ kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerûtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat..
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
  • Természetes elhasználódás.
  • Az adattárolókon elhelyezett adatokért felelõsséget nem vállalunk.

c) A jótállási és javítási határidõrõl:

  • A jótállási idõtartam a vásárlás napjával kezdõdik.
  • A termék vagy jelentõs részének cseréje esetén a jótállás idõtartama a kicserélt termék (jelentõs része) tekintetében újra kezdõdik.
  • A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb idõn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebbõl adódó károk a vevõt terhelik.

d) A javításról:

  • A javításhoz csak új alkatrész használható fel.
  • A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerûen használt termékekhez képest nem csökkenhet.
  • Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem gyártási eredetû (helytelen kezelés, vírus okozta), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel.
  • Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe behozni (Eredeti csomagolásban, tartozékokkal. Cégünkkel történõ elõzetes egyeztetés alapján ettõl el lehet térni.)


f) 3 napos cseregarancia:
A 151/2003 törvényrendelet alapján Ön jogosult a készülék cseréjére, amennyiben 3 munkanapon belül a - készülék mûködését akadályozó - hibajelenséget tapasztal, és kifejezetten kéri a készülék cseréjét. A 3 munkanap az igény bejelentésre vonatkozik, melyet egy szakértői vizsgálat fog hitelesíteni. A szakértõi vizsgálat átlagosan: 7-14 munkanap. Amennyiben a szakértõi állásfoglalás és jegyzõkönyv alapján bizonyosságot nyer, hogy a készülékben tapasztalható, a mûködést akadályozó hibajelenség gyártói hibára vezethetõ vissza, úgy kérheti a készülék kicserélését társaságunktól. A 3 munkanapon túli bejelentés esetén.

Megjelent: 2605 alkalommal